“Aprangos” grupės 2006 m. sausio mėnesio apyvarta
Mažmeninės prekybos drabužiais rinkos lyderės „Aprangos“ grupės tinklo
apyvarta 2006 m. sausio mėnesį Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje sudarė
21,65 mln. Lt (6,27 mln. EUR) arba 42,9% daugiau nei 2005 m. sausio mėnesį.
„Aprangos“ grupės tinklo apyvarta Lietuvoje 2006 m. sausio mėnesį padidėjo,
lyginant su atitinkamu 2005 metų laikotarpiu, 39,1%, Latvijoje padidėjo
53,0%, Estijoje apyvarta padidėjo 45,6%.
Šiais metais „Aprangos“ grupė jau atidarė pirmąją savo parduotuvę –
didžiausią Šiaurės Europoje “Hugo Boss” parduotuvę. Vasario-kovo mėnesiais
planuojama atidaryti pirmąsias Baltijos šalyse “Ermenegildo Zegna” ir
“Bershka” parduotuves.
“Aprangos“ grupės tinklo apyvarta 2005 m. pasiekė 200,8 mln. Lt
(58,1 mln. EUR) ir padidėjo, lyginant su 2004 metais, 47,0% arba 64,2
mln. Lt (18,6 mln. EUR).
2006 m. “Aprangos” grupė planuoja viršyti 270 mln. litų (78,2 mln. EUR)
apyvartą bei gauti ne mažiau 14 mln. litų (4 mln. EUR) pelno.
Ramūnas Gaidamavičius
L.e.p. generalinis direktorius
(8-5) 2390 843