„Prekybos centrą „Riga Plaza” priskiriame prie strategiškai svarbių prekybos
centrų Baltijos šalyse. Tai mūsų nuomone vienas paskutinių naujai atidaromų
objektų šiame regione per artimiausius keletą metų. Bendras mūsų atidaromų
parduotuvių plotas „Riga Plaza” sieks beveik 5,6 tūkst. kv. m.”,- teigia
„Aprangos” grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.
Prekybos centre „Riga Plaza” įsikurs 10 grupės valdomų parduotuvių, tarp kurių
„Zara”, parduotuvė visai šeimai „Apranga”, parduotuvės jaunimui „Mango”,
„Bershka”, „Pull and Bear”, „Stradivarius” bei „Moskito” (prekiniai ženklai
„Diesel“, „Firetrap“, „G-Star“, „Miss Sixty“, „Energie“, „Jack&Jones”,
„Broadway”, „Only”), „s.Oliver”, „Mexx” bei parduotuvė „City women”.
Su šiais atidarymais numatomas tolesnis tinklo Latvijoje optimizavimas,
uždarant neefektyvias parduotuves Rygos centre ar reorganizuojant jas.
Šiuo metu „Aprangos” grupė valdo 117 parduotuvių tinklą Baltijos šalyse: 76
Lietuvoje, 32 Latvijoje, 9 Estijoje.
Rimantas Perveneckas
„Aprangos“ grupės generalinis direktorius
8 5 239 0801
Irma Marcinkienė
„Aprangos“ grupės marketingo direktorė
8 5 239 0802