„Apranga” sėkmingai vykdo plėtros planus
Spalio 12 d. drabužių verslo lyderė Lietuvoje ir Baltijos šalyse
„Aprangos“ grupė Vilniuje, prekybos centre „BIG“, atidaro 650 kv. m.
naujausios koncepcijos parduotuvę „Apranga“.
„Aprangos“ grupė sparčiai plečia į ekonominį segmentą orientuotą
parduotuvių tinklą „Apranga“. Plečiamės tiek didžiuosiuose miestuose,
tiek regionų centruose. Parduotuvių įrengimui visuomet renkamės pirkėjui
patogiausias vietas. Prekybos centrą „BIG“ pasirinkome dėl šalimais
besiformuojančių naujų gyvenamųjų rajonų, taip pat miesto plėtros šia
kryptimi“ – teigia „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas
Perveneckas.
„Apranga“ – drabužių parduotuvės skirtos visai šeimai. Tai ne tik
didžiausių Europos gamintojų drabužiai, bet ir platus lietuviškos
produkcijos asortimentas. Ypatingas dėmesys skiriamas ir nuosavų prekių
ženklų gamybai bei plėtrai, kurie leidžia geriau patenkinti pirkėjų
poreikius. Šiandien įmonė prekes su nuosavais prekės ženklais gamina
Italijoje, Lenkijoje, Lietuvoje, Tolimuosiuose Rytuose. Šių prekių galima
įsigyti išskirtinai “Aprangos” parduotuvėse.
„Aprangos“ grupė valdo 62 parduotuvių tinklą Baltijos šalyse: 46
Lietuvoje, 15 Latvijoje, 1 Estijoje. Šiais metais „Aprangos“ grupė jau
atidarė 15 naujų parduotuvių. Kitą savaitę „Aprangos“ grupė planuoja
atidaryti dvi prabangos prekių parduotuves Estijos sostinėje Taline.
Per 2006 m. 9 mėnesius “Aprangos” grupės mažmeninė prekių apyvarta sudarė
203,1 mln. Lt (58,8 mln. eurų). ir padidėjo 47,4% lyginant su analogišku
2005 m. sausio - rugsėjo mėn. periodu. Rugsėjį „Aprangos” grupė pasiekė
absoliutų apyvartos rekordą ir pirmąkart viršijo 30 mln. litų ribą.
Apyvarta sudarė 31,1 mln. Lt (9,0 mln eurų), arba 62,2% daugiau, nei 2005 m.
rugsėjo mėnesį - tai didžiausias apyvartos augimo tempas šiais metais.
Įmonė priklauso koncernui “MG Baltic“.
Rimantas Perveneckas
Generalinis direktorius
(8-5) 2390 801